route real ips.

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Mon Jul 30 14:12:01 EEST 2001

On Sun, 29 Jul 2001, Christos Ricudis wrote:

> Oso perissotera real IPs xrhsimopoioume, toso perissotero piezoume toys vendors
> kai toys ISPs na metakinh8oun GRHGORA se IPv6 kai na'xoume meta ena /48
> allocation o ka8enas mas gia na dinoume IP's sthn kafetiera, th ntoulapa, to
> tost, thn kamhlopardalh, ktl

  Hear, hear. To BedroomLAN exei mono dyo alithina IP se poly diaforetika
diktya, alla topika xrhsimopoioume 10.0.0.0/8 me tria (ws twra) subnets. Mas
afhnei arketo xwro gia na sthsoume webcams sto xwl, sto ypnodwmatio, sthn
toualeta, mesa sto skoupidoteneke, mesa sto plynthrio, klp. Treme Jennicam.

  Ki ena X10<-->IP bridge tha htan yperoxo gia na mporoume na anabosbhnoume
ta fwta tou spitiou me telnet lamp.xestra.bedroomlan. Kai fysika telnet
coffee.kitcen.bedroomlan. Ekatommyria IP kyries kai kyrioi!

  Exw mono ena problhma me ola afta pou les. Ypothetw oti h empnefsh gia thn
kafetiera, th ntoulapa kai to tost irthe apo to ameso periballon sou thn wra
pou egrafes to mhnyma. H *KAMHLOPARDALH* pou einai;

A.