Kylix open edition

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Jul 29 13:28:40 EEST 2001

Hello Photis!

  On 28 Jul 01, Photis Yannoulas wrote to ("Theo Bebekis with subject "Re:
Kylix open edition":

 PY> Τα ίδια (ίσως και χειρότερα) και με τη Sun, γιά μερικά
 PY> "καλούδια" γιά τη Java. Οι άνθρωποι σου ζητάνε μέχρι και το
 PY> τηλέφωνό σου! Στην εποχη των e-mails!!!

Einai ligo asxeto, alla perissotero fobamai na dinw to thlefwno moy se Ellhnes,
para se ksenous. H SUN, h IBM, h h DEC logou xarh pote de me phran thlefwno,
anti8etws me pairnei thlefwno ka8e 5 meres h Express Service gia na me rwthsei
an 8elw na asfalistw sthn Express Service enw eimai hdh asfalismenos sthn
Express Service. Eleos.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.