route real ips.

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Jul 29 13:10:36 EEST 2001

Hello mo!

  On 24 Jul 01, mo wrote to (Steve Stavropoulos with subject "Re: route real
ips.":

 m> kai gia tin istoria gia na kaneis me ena cisco auta pou mporeis
 m> na kaneis me ena aplo linuxaki theleis polla $$$. mono o netflow
 m> analyser exei kati xiliades dolaria ase pou thelei kai arketa kali sun
 m> platforma gia tin analisi. pera apo auto enas 2611 pou kanei ena aploiko
 m> routing (xoris BGP) exontas merikes ptoxes ACLs den einai tipota mprosta
 m> se ena linuxaki me xiliadiomiria parapano pou mporeis na kaneis. einai

Rethink the whole issue.

Gia na ftiakseis ena swsto router me linux, xreiazesai :

1) Kapoio syndiasmo apo synchronous serial/ethernet/PRI/SDH/whatever
interfaces

2) Non-volatile memory poy na xwraei ena custom distribution me toys drivers
gia ola ayta, o,ti xreiazesai gia routing, ena ssh daemon, tftp gia
configuration, kai pi8anotata allo ena karo malakies poy ksexnaw. Kai legontas
non-volatile memory den ennow disko, alla flash ram - oi diskoi xalane.

3) Xrono empeiria kai gnwsh gia na kaneis to custom distribution poy anaferetai
sto 2.

Telika, kai perissotera xrhmata 8a plhrwseis, kai perissotero xrono 8a
ksodepseis, kai se non-standard lysh me isws mikroterh aksiopistia 8a
katalhkseis. Symferei?

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.