what Linux?

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Jul 29 12:57:01 EEST 2001

Hello DJ!

  On 23 Jul 01, DJ Art wrote to All with subject "Re: what Linux?":

 DA> 2) Ποιός σου είπε πως το slackware δεν έχει rpm ?? :-) (εντάξει,
 DA> οι αρχαίες εκδόσεις δεν ξέρω αν είχαν, αλλά από το 7.0 και μετά
 DA> σίγουρα έχει)

To systhma sto opoio anaferetai o arxikos author, exei 2.0.34 kernel. Den
nomizw na einai kai toso prosfato. Bebaia dedomenhs ths istorias toy slackware
de 8a me ekseplhtte an h ekdosh 9 perilambane kernel 1.0.9, libc4, coff
binaries, kai web server me to phf script exploitable :>

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.