Δημόσια συγγνώμη

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri Jul 27 19:46:01 EEST 2001

  Μ'αυτό το μήνυμα θέλω να ζητήσω δημόσια συγγνώμη από τον Μιχάλη Τσούκαλο
(εικάζω ως προς τον τονισμό) <mtsouk at freemail.gr> για το μήνυμα που του
έστειλα, το οποίο προφανώς τον προσέβαλε βαθύτατα.

  Δυστυχως δεν είμαι 100% για τα ακριβή μου παραπτώματα μ'αυτό το μήνυμα,
οπότε εκτός από αίτηση συγγνώμης αυτό το μήνυμα είναι και δήλωση απορίας.
Υποθέτω ότι η αιτία είναι ότι απάντησα προς τη λίστα σε μήνυμα που ήρθε από
τη λίστα και απευθυνόταν σ'εμένα. Ή το ότι προσπάθησα να γελοιοποιήσω την
επιλογή MUA του Μιχάλη (δεν το είδα έτσι, αλλά διαφορετικός κόσμος διαβάζει
διαφορετικά τα ίδια μηνύματα). Ή ίσως για την "παράλογη" (δεν είναι,
κατ'εμέ, αλλά δεν μπορώ να ξέρω πώς σκέφτονται όλοι) απαίτηση να μπορώ να
διαβάσω τα μηνύματα που μου στέλνουν; Δεν ξέρω, οπότε ζητώ συγγνώμη για
όλα.

  Ελπίζω να μην δωθεί συνέχεια. Αρκετά χαμηλό S/N έχει η λίστα, ας μην την
κάνουμε τσίρκο. Απαντήσεις σε προσωπικά μηνύματα παρακαλώ!

  Επισυνάπτω τα σχετικά μηνύματα για την ψυχαγωγία σας.

> Date: Fri, 27 Jul 2001 11:53:05 +0100 (BST)
> From: Alexios Chouchoulas <alexios at vennea.demon.co.uk>
> To: Mihalis Tsoukalos <mtsouk at freemail.gr>
> Cc: Linux greek users list <linux-greek-users at hellug.gr>
> Subject: Re: application/x-msn-messenger

>   Ναι, έχω proxy. Ευχαριστώ πάντως.
>
>   Σοβαρά τώρα:

>   Κάνε τη χάρη σε πολλούς από μας και βάλε το Outlook σου να στέλνει με 7bit
> Content-Transfer-Encodings (quoted printable ή base64) τα μηνύματα. Υπάρχουν
> servers που δεν καταλαβαίνουν 8 bits και στους οποίους δεν έχουμε πρόσβαση
> για να κάνουμε upgrade.

> [...]

Υ.Γ. Τέλος, κάτι άλλο. Καταλαβαίνω ότι η ζέστη στην Ελλάδα και ο πρόσφατος
σεισμός έχουν ζορίσει λίγο τα πράγματα. Αλλά γίνεται ψυχοφθόρο πια να πρέπει
να εξηγώ ακριβώς τι γράφω. Μήπως πρέπει να έχουμε colour-coding για τα
μηνύματά μας; (<-- ρητορική ερωτηση). Ή να επισυνάπτουμε παραγράφους με την
συναισθηματική μας κατάσταση, συν δεκάδες smilies, για να καταλαβαίνουν όλοι
ότι ο σκοπός δεν είναι η προσβολή; (<-- ρητορική ερώτηση, υπερβολή,
ειρωνία). Από τη δική μου σκοπιά, η λίστα έχει πολλές απαιτήσεις και
ελάχιστες ανταμοιβές -- αν σκεφτεί κανείς ότι τόσα χρόνια μόνο ΜΙΑ απορία
μου έχει απαντηθεί. Δεν είναι ισορροπημένα πράγματα αυτά...