SupraMax 56K USB Modem

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at yahoo.com
Thu Jul 26 20:38:01 EEST 2001

Geia se olous,
meta apo poly kairo eipa na anastashsw thn apath modem SupraMax 56K USB.
Sto sxetiko forum tou linux-usb.org oloi eixan 3egrameno to diko mou modem
(typos SUP2920) alla ta posts einai arketa palia opote eipa na tin psa3w
ligo ti douleia.
Loipon to modemaki anagnwrizetai kanonika apo to systima (Slack 8.0 me
2.4.7 kernel) kai sto /proc/bus/usb/devices pairnw ta e3hs :
P:  Vendor=045a ProdID=0b68 Rev= 0.01
S:  Manufacturer=Diamond Multimedia Systems Inc
S:  Product=Diamond SupraMax 56K USB Modem
S:  SerialNumber=USBHCF00001163
(...=diafora minimata gia to bus ktl.)

alla me to acm module tou pyrhna den anavei me tipota (profanws den einai
acm-modem...). Mhpws exei akousei kaneis tipota newtero gia drivers gia to
sygkekrimeno modemaki ?

P.S. : To modem ayto den einai winmodem, einai hardware ylopoihsh -symfwna
panta me ti mama tou, ti Diamond - alla den einai acm.

Filika,
Manwlis