Kylix open edition

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Wed Jul 25 14:08:01 EEST 2001

On Wed, 25 Jul 2001 10:49:52 +0000
"I.Ioannou" <roryt at hol.gr> wrote:

> Auto pou me mperdeuei emena einai oles aytes oi erwthseis
> pou theloun gia na kaneis register na to katebaseis, ti rolo barane ?
> Kai pws simbibazetai ena closed source programa me GPL licence ?
> H deinoun mazi kai ton kwdika tou ?

afto me mperdevei (kai me xalaei) kai emena.
Fisika eksipiretoun kapoio skopo, market analysis kai pro8esi agoras/ensternismou, alla mallon den akolou8oun ti sosti taktiki se mia koinotita opos afti tou GNU.

Parola afta, olo kai pio poles eteries tora teleftaia akolou8oun afti tin taktiki, kai me lipi mou vlepo oti antapokrinomaste, tous apantame, tous dinoume simvoules, k.lp.
Sa na tous kalopianoume mou fainetai, kai afto den einai sosto (oxi epeidi den aksizoun) alla epeidi ousiastika aftoi stirizontai se mas, kai oxi emeis se aftous.

Please na min pareksigisete afta pou leo, se kamia periptosi den ipostirizo oti einai kako, apla pistevo oti entexna dimiourgitai mia nea taksi pragmaton. Nai ksero, poli x-files kai conspiracy theory vlepo :)

> Anyway, to katebase kaneis ? Poso megalo einai ?

piga na to katevaso, alla otan eida ta register, 500 erotiseis, 8a sou stelnoume mail epeidi eimaste toso kaloi kai sou to dinoume tsampa, eipa na mou leipi kalitera. Outos i allos den iksera (oute exo tin politeleia na ma8o) pascal/delphi.

prepei na nai psiloterastio omos...

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr