peri .signature

Antonis Kanavouras ankan at med.auth.gr
Tue Jul 24 20:17:00 EEST 2001

>   H xrhsh tou *kernel* space gi'afth th douleia, estw kai emmesa, einai
> terastia trypa asfaleias gia diagalaktika dedomena.

Opote h ultimate lysh einai pia etoimh na pesei san wrimo syko :-D

Afou to na trexeis to fortune me execlp()  me root privileges einai trypa
asfaleias
1) Elegxeis exwnyxistika ta sources tou fortune kai dior8wneis oles tis
pi8anes security holes
2) ta vazeis ston kernel ws ayto pou 8a kaleitai otan diavazetai to
/proc/signature
3) Dhmosieyeis thn ergasia sou sto Linux Journal
4) Exeis olon ton kairo na skefteis an 8a dexteis th 8esh lektora pou 8a sou
proteinoun sto MIT h 8a protimhseis ta ergasthria ths NASA.

Allwste einai gnwsto oti to UNIX grafthke giati o Thomson h8ele ena
perivallon ergasias pou 8a tou epitrepei na stelnei malakioules ston Ritchie

Antonis