peri .signature

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Tue Jul 24 18:36:01 EEST 2001

On Tue, Jul 24, 2001 at 04:57:04PM +0300, Antonis Kanavouras
 <ankan at med.auth.gr> was rumoured to have said:

> > % mkfifo .signature
> > % while :; do fortune > .signature; sleep 1; done &
> > [1] 8962
> >
> > % cat .signature
> > design, v.:
> >         What you regret not doing later on.
> >
> > % cat .signature
> > The world is coming to an end.  Please log off.
>
> An 8es na apofygeis ton atermona vrogxo pou 8a trexei sto background (kai
> ton opoio 8a prepei na frontiseis na ekteleitai ka8e fora pou 8a kaneis
> login) mporeis na kaneis ena file sto /proc filesystem. px /proc/signature
> (Exei sxetikh documentation se ena prosfato teyxos tou magaz)
>
> H synarthsh pou 8a kaleitai otan 8a diavazetai to /proc/signature 8a kanei
> invoke to fortune mesw mias synarthshs ths oikogeneias "exec".
>
> Meta dhlwneis gia signature ston mailer to /proc/signature

:-D

Epishs mporeis na ftiakseis mia dikh soy ekdosh ths fopen(3), h opoia
8a kanei dlopen(3) thn libc kai 8a kalei kateu8eian thn kanonikh fopen
apo ekei, ektos an to path exei substring ".signature", opote 8a kanei
prwta exec kati poy na grefei ekei mesa.
Ayton ton kwdika ton bazeis se ena shared object kai orizeis katallhlo
LD_PRELOAD prin trekseis ton mailer.

> Ola ayta vevaia me thn proypo8esh oti exeis root access sto systhma

Pio efficient apo to loop, kai xwris root access :) Alloi tropoi kaneis?

> Antonis

Rgds,
/-sb.

--