route real ips.

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Tue Jul 24 17:55:01 EEST 2001

mo wrote:

> efxaristo gia tin apantisi,
>
> auto pou thelo na kano einai na antikatastiso kapia cisco routers me
> linux routers, to thema einai oti prepei na diatiriso ta ips ton
> ipoloipon mixanimaton.

Hmmm ego nomizo oti oi cisco einai kalyteroi alla omos mia pou theleis na to
kaneis tha prepei na vries kata proton an to routing ginetai numbered i
unnumbered stous routers sou.
 Se genikes grammes mathaineis tin IP tou apenanti interface kai ti IP eixe o
dikos sou router kai vazeis tin idia sto PPP interface. KAtopin sto ethernet
vazeis tin IP pou eixe to ethernet tou router kai telos sto gateway mixanima
vazeis default route tin IP pou eixe kai o router kai fysika den paraleipeis na
energopoiiseis to IP forwarding.
 Tora oso gia to subnetting os sinithos stp PPP interface vazeis netmask
255.255.255.252 gia na exeis se subnet mono ayta ta interfaces kai sto ethernet
oti netmask eixe o router. Ta pragmata periplekontai omos an prokeitai gia
unnumbered routing.
 Elpizo na se katopisa file mou
  Filika
   Stamatis