Onstream DI30 software for backup.

roryt at roryt.gr roryt at roryt.gr
Mon Jul 23 10:29:00 EEST 2001

On Mon, Jul 23, 2001 at 09:00:25AM +0300, Nikos Ladis wrote:

> Telika to Onstream DI30 epekse kai me tar kai ekane kapoia dokimastika Backup
> Hrisimopoiisa to Cpio Backup module to webmin kai to Amanda.
> Tha hrisimopoiiso telika to Amanda mia kai mou fanike poio kalo kai en telei
> tha apofigo kai ton heirismo tou apo kapoion user.
> Ehei pantos provlima me ta megala onomata arheion, distihos ekei pathainei
> plaka :-) Alla koitazontas to documentation tis onstream fenetai oti aftos o
> periorismos den ifistatai mono gia linux alla kai gia ola ta windows flavour
> O/S.
> [...]

Niko den tha simfonisw, oi poio kales lyseis einai kai oi poio aples :
afou outws h allos tha xrisimopoihseis automatopoihmenh diadikasia
tote apla theleis ena shell script na sou trexei to tar, to opoio
tha kaleseis apo to cron. Kati pou tha periexei (stin poio aplh morfh tou)
aplos mia entoli tar cvf, se poio periploki morfh, oreksi na exeis
na beltioneis to script sou.
Kai giati na perioristeis se mikra onomata ?
Bale to tar na pernei backup panw sto tape, kai tha analabei auto na kanei preserve
onomata klp. Gia to tape tha einai mono data.

roryt