ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ stef_nick

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Fri Jul 20 16:42:01 EEST 2001

Athanasios Papadopoulos wrote:

> Φίλε μου, μην περιμένεις να βρεις καμιά βοήθεια εδώ μέσα. Όπως έγραψα και σε
> άλλο posting, ο "σύλλογος" είναι απλά μια παρέα από 10 "ξερόλες" που
> ηδονίζονται να επιδεικνύουν το επίπεδο γνώσεων που δεν έχουν. Το έχω
> διαπιστώσει, το έχουν διαπιστώσει και άλλοι, πριν από εμένα.

File stef_nick,

Oi istories poy soy elege h giagia soy otan hsoyn pitsirikas pws ama
vlepeis poly thleorash 6a mikrynei to poyli soy, einai pragmatikothta.
Malista, osoi asxoloyntai me ypologistes einai agamhtoi, aksyristoi,
aplhtoi, trwne mono pitses, forane gyalia kai exoyn ena terastio
mpimpiko sth myth.

> Πάρε ένα καλό βιβλίο και κάνε τη δουλειά σου. Το Linux είναι θαυμάσιο, μόνο
> που μολύνεται από κάτι παιδαρέλια σαν αυτά εδώ μέσα. Ευτυχώς που είναι λίγοι
> και ελάχιστοι τους γνωρίζουν / δίνουν σημασία.

Eimaste ligoi alla exoyme kalo PR.

> (όσο για την παρέα, σας προτείνω να βρείτε καμιά γυναίκα να ξελαμπηκάρει το
> ανόητο μυαλουδάκι σας).

Exeis kamia anaphrh na mas gnwriseis?