ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ stef_nick

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Fri Jul 20 14:48:01 EEST 2001

> Nomizo oti ginesai adikos edo. Isos iparhei kapoio provlima epoikinonias alla
> einai logiko na simvainei opou sinathroizontai polla atoma mazi. O kathe
> antropos ehei diaforetiko haraktira. Pistevo oti an oi erotiseis ginontai me
> ton sosto tropo kaneis den tha kraksei kanenan.

Symfono apolyta.

> Eho zitisei apeires fores tin voitheia tis listas kai eho shedon panta lavei
> apantiseis pou einai ekseretika katatopistikes. Den thimamai afta ta 2 hronia
> pou asholoumai pia apokleistika me afto to leitourgiko na me "ekrakse"
> kanenas. Den ksero  kanenan prosopika opote prepei na apokleistei i
> pithanotita kapoioi apo edo na me "pane" :-))
> I lista kanei simpliromatiki douleia. Den tha   dosei se kanenan etoimo
> ftiagmeno to smb.config oute to sendmail. Afta emeis oi idioi tha ta vroume
> kai mono an ehoume kapoia aporia sto "x" seimeio tha prostreksoume stin
> [...]

Ma akrivos gia ayto yparxei i lista. An einai na pairnoume etoimo fagito nomizo
oti den exei kai noima na asxoloumaste me **NIX like leitourgika ta opoia apo ti
fysi tous apaitoun know how.

> Prin apo liges meres ekana enan apologismo kai anakalipsa oti ekana
> plousiotero ton Papasotiriou kata 180.000 drx ( tosa eho ksodepsei se agores
> vivlion shetikon me to linux).
> Thelontas kai mi, aftos einai distihos o monos tropos gia na matheis linux.

Hmmm episis omos agapite mou file ksexases kai to http://www.linuxdoc.org kathos
kai to elliniko how to pou ta paidia prospathoune na einai sosta.

> meta erhetai i lista.

Ma nai. Fysika erxetai meta.

 Filika
 Stamatis