ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ stef_nick

Athanasios Papadopoulos athanp at usa.net
Fri Jul 20 13:10:02 EEST 2001

Φίλε μου, μην περιμένεις να βρεις καμιά βοήθεια εδώ μέσα. Όπως έγραψα και σε
άλλο posting, ο "σύλλογος" είναι απλά μια παρέα από 10 "ξερόλες" που
ηδονίζονται να επιδεικνύουν το επίπεδο γνώσεων που δεν έχουν. Το έχω
διαπιστώσει, το έχουν διαπιστώσει και άλλοι, πριν από εμένα.

Πάρε ένα καλό βιβλίο και κάνε τη δουλειά σου. Το Linux είναι θαυμάσιο, μόνο
που μολύνεται από κάτι παιδαρέλια σαν αυτά εδώ μέσα. Ευτυχώς που είναι λίγοι
και ελάχιστοι τους γνωρίζουν / δίνουν σημασία.

Καλό καλοκαίρι και καλώς ήλθες στον θαυμαστό κόσμο του Linux!

(όσο για την παρέα, σας προτείνω να βρείτε καμιά γυναίκα να ξελαμπηκάρει το
ανόητο μυαλουδάκι σας).