Masquerading problem

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Fri Jul 20 11:14:05 EEST 2001

Προσπαθώ να στήσω  masquerading σε ένα μικρό LAN από 2
μηχανήματα. Ακολούθησα τις οδηγίες του τελευταίου ipmasq-howto
για πυρήνες 2.4.x (εγώ χρησιμοποίησα 2.4.5).

Το δίκτυο δουλεύει σωστά (έχω ορίσει gateway), το ip forwarding είναι
ενεργοποιημένο,
και το netfilter το έχω ενσωματώσει στον πυρήνα.

Χρησιμοποίησα τους κανόνες που προτείνονται στο how-to:
/usr/local/sbin/iptables -A FORWARD -j DROP
/usr/local/sbin/iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE

Όμως κάτι δεν δουλεύει σωστά. Ενώ πετυχαίνει το ping του dynamic ΙP που
δίνει
η otenet (με dial-up) στο μηχάνημα που έχω κάνει server (από το άλλο
μηχάνημα), δεν
μπορώ να κατεβάσω ιστοσελίδες (στο άλλο μηχάνημα), και γενικά δεν έχω
δει κάτι που να δουλεύει (ftp, telnet κλπ).

Τι μπορεί να φταίει;

Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net/linux