Linux-greek-users digest, Vol 1 #427 - 14 msgs

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jul 19 23:54:01 EEST 2001

On Friday 20 July 2001 20:16, stef_nick wrote:

> emena den einai mono ta documentation kai ta man pages ta opoia kai
> ayta poles fores den
> mporo na katalavo se ti glosa ta grafoune (den pisteva oti i agliki
> glosa exei tose le3eis).

ξέρεις Αγγλικά ή δεν ξέρεις ??

τα τελευταία 100.000 χρόνια όλοι ξέρουνε πως ο κόσμος της Πληροφορικής
είναι συνυφασμένος με τα υποτυπώδη αγγλικά.

Αν δεν ξέρεις Αγγλικά καθόλου, την έκατσες, sorry :(

Ακόμα και Windows να θές να δουλέψεις, άμα δεν ξέρεις τα βασικά
Αγγλικά, δεν μπορείς να τα βγάλεις πέρα. (το γεγονός ότι τα
κουτσο-δουλεύεις δεν σημαίνει πως τα κατέχεις).

> aplo paradigma gia na stiseis ena diktio sta windows den kaneis
> sxedon tipota drivers kai ip

ΧΑ! Αυτό είναι το πρόβλημα με τα Windows. όλο το δίκτυο βασίζεται σε
κάτι που λέμε IP και τα windows προσπαθούν να το κρύψουν όσο γίνεται
περισσότερο!

> ayto einai olo sto linux omos pane dyo mines pou to psaxno (den exo
> kai arketo ele8ero xrono
> opos poli alli stin lista )

Αυτό το "δεν έχω χρόνο" το λένε όλοι. Εγώ αρχίζω σιγά σιγά να
αμφιβάλλω.

Και στο κάτω κάτω, το γεγονός πως εσύ δεν έχεις χρόνο, σημαίνει πως έχω
εγώ χρόνο ?? Κανείς δεν έχει χρόνο. Κόψε το λαιμό σου.

> an sas endiaferei toso poli to Linux oso lete 8a prepei na to kanete
> prosito stous asxetous

αναφέρεσαι σε β' πληθυντικό πρόσωπο: "αν σας ενδιαφέρει". Σε ποιούς
απευθύνεσαι ?? Σε "μάς" ?? Ποιοί είμαστε "εμείς" ???

> na tous enimerosete gia ta xiliades programmata pou exei na
> 3exorizete ta epikratestera
> na dosete stous asxetous katey8insi aples eykolonoites kai
> leptomerestates e3igiseis.

1) Δώσε μου έναν καλό λόγο να αρχίσω από αύριο να δίνω κατευθύνσεις σε
άσχετους.

2) Μήπως "εμείς" "είμαστε" οι δούλοι της όλης υπόθεσης, τελικά ??

Αν τα κάνουμε όλα "εμείς", *ΕΣΥ* τί θα κάνεις ?? "εμάς" ποιός θα μας
πληρώσει τον χρόνο που *ΕΣΥ* δεν έχεις, αλλά "εμείς" ταχα έχουμε ??

> to na to pezete pantognostes na kratate stasi ironiki pou i alli den
> 3eroun tipota to mono
> pou 8a kataferete einai na minete moni sas oxi san tous piguinous
> alla san tis arkoudes

Κάνεις ένα μεγάλο σφάλμα. "Εμείς" γνωρίζουμε. "Εμείς" καθίσαμε και
διαβάσαμε, δεν πιστεύεις ότι τελικά "εμείς" είμαστε πιο μάγκες ??

*ΕΣΥ* πας να χωθείς σαν αντιγραφέας με σκονάκια, δεν το κατάλαβα καλά
.... Τί σε κάνει να νομίζεις πως θα σε αφήσω να αντιγράψεις ??

> oi aples apantiseis den kaliptoun genika 8emata

κάτσε και διάβασε. It's your bloody fucking problem, boy.

> 8a eprepe pistevo na ginoun kapoia apla lita kai genika
> documentations sta ellinika apo merous sas

Δεν είμαστε μεταφραστές. Παρόλα αυτά κάποιο *σκυλί* κάθησε και σου
μετέφρασε όλο το kde στα ελληνικά. *ΕΣΥ* τί θα κάνεις για να του το
ανταποδώσεις ??

> kai documentation (den zeitao masimeni trofi)

Αμπά, καθόλου. Ζητάς κάποιοι άλλοι να μεταφράσουν. *ΕΣΥ* τί στο διάολο
θα κάνεις ??

Κοίτα να δείς. Η ζωή είναι έτσι. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα ίσωμα.
Δεν είμαστε όλοι ίσοι, πώς να το κάνουμε. Αν εγώ διαβάζω παραπάνω από
εσένα, είμαι καλύτερος από εσένα, πάει και τελείωσε. Πάρτο απόφαση.

Εγώ 12+5 γαμημένα χρόνια στερούμαι αυτά που εσύ απολαμβάνεις γιατί έχω
επιλέξει συνειδητά να διαβάζω. Ξεκόλλα λοιπόν και παίξε με τα τρενάκια
σου παραπέρα.

> napoleon.

Αριστοφάνης.

έχε υπόψιν πως τα τελευταία 2 χρόνια, ο Παπασωτηρίου σε κάτι ράφια που
από πάνω γράφουνε "Windows" έχει βάλει βιβλία για το Linux. Πρίν από 3
χρόνια δεν υπήρχε ούτε ένα στα ελληνικά. Πρίν από 2 χρόνια υπήρχαν μόνο
2 βιβλία στα ελληνικά και τώρα είναι φίσκα στα ελληνικά βιβλία
(προφανώς, μετεφρασμένα στα ελληνικά).

Και αν ξέρεις Αγγλικά, κάτσε και κάνε και καμιά μετάφραση, μην τα
θέλεις όλα έτοιμα.

--
Αριστοφάνης <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?