Onstream DI30 software for backup.

Nikos Ladis nikosladis at yifan.net
Thu Jul 19 10:28:01 EEST 2001

Στις Πεμ 19 Ιουλ 2001 10:01, γράψατε:

> --

>\
Kalimera Gianni,

> To thema einai na katafereis to linux na anagnwrisei to tape, kai oxi
> h GUI efarmogh. An to katafereis tote prepei na paizei kai to aplo tar
> h akomi kai to cat :-))

To ehei anagnorisei kai eho kataferei na to elenkso me tis entoles mt -f
rewind, foward, erase  klp klp.

> An thimamai kala, to DI30 einai akomh mia "megalh epitixia" ths
> onstream,
> teleiws asymbato me olla ta gnwsta protokola, kai ypirxe ena project pou
> prospathouse na fiaxei gia ayto drivers mesw tou scsi emulation
> Epishs an thimamai kala, se prosftatous kernels aytos o driver
> einai enswmatomenos.

Nai ontos opos akrivos to les einai o driver einai ensomatomenos ston kernel
alla simfona me tin onstream to sigekrimeno einai ipotithetai 100% compatible
with linux...  kai malista sto software compatibility anaferei oti einai
simvato me ta "native applications" opos akrivos anaferei.

> Telos ypirxe kai ena commercial backup pou to anagnorize asxeta apo
> drivers
> alla me ayto den exw asxolithei (tar rulez :-)) ))
>
> (xwris na thelw na se tromaksw, pare kana dat h kanena dlt, kai auto sto
> leei
> kapoios pou exei doulepsei kai to ADR50 pou einai kateythian symbato me
> scsi)

Poli fovamai oti me eheis tromaksei idi :-)) to tape ehei agorastei kai eimai
ipohreomenos na to doulepso :-((
To de GUI interface to thelo dioti aftos pou tha to heirizetai den einai
admin alla logistis pou distihos den skampazei apo console commands :-(

Filika
Nikos Ladis