samba and windows 95/98

Spyros Dimas Spyros.Dimas at liaison.gr
Thu Jul 19 09:41:01 EEST 2001

On Wednesday 18 July 2001 15:16, you wrote:

> Sikose to kai sta NT (Sorry pou den to dieukrinisa prin).

Kalimera!

as poume oti to parapano problima to kseperasa sta 98 kai 95 min bazontas ta
PC-s auta na kanoun authenticatiion sto domain, alla apla na einai meli tou
workgroup pou exo orisei sto Samba. Etsi blepontai metaksi tous.
Tora, kano sharing ena directory ton NT. Ta alla NT mixanimata to blepoun ta
98 kai 95 den to blepoun, eno ena sharing sta 95 kai 98 ta NT to blepoun
kanonika. Mipos kserete ti fteei?