Geloiothtes

George Chlapoutakis ca9gch at yahoo.com
Thu Jul 19 01:31:01 EEST 2001

ca9gch wrote:

Egw 8a evaza to shame on you sthn arxh, gia na min
anaferw oti 8a elega kati tou stil: Shame on you, my
lad!, Haway lad (me Mackamikh profora kai me
mock-anger tono!)! kai loipa!!! (ta loipa einai
censored, hihihihihihi!)

Dafidh, ksexnas mou fenetai!!! Getting old, are we,
mate?

Mouxaxaxaxa!

Filika
Giwrgos Chlapoutakis

--- George Daflidis-Kotsis <gdk at demon.net> wrote:
> > gia na matheis palio ricudi.
> > Den ntrepesai re sy na dhmioyrgeis tetoio xalasmo?
> > etsi kanoun ta kala paidia ?
> > Esi sto telos tha dialyseis ta panta
> > ti eisai , i mastiga toy farao eisai?
> > SHAME ON YOU
> > ;-D.
>
> Mpa se kalo sou, sthn arxh diabasa thn kruada kai
> nomiza pws hsoun o
> Chlapoutakis kai troma3a...

=====
George M. Chlapoutakis