Opws moy ta eixan pei :-(

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Wed Jul 18 11:48:01 EEST 2001

On Wed, Jul 18, 2001 at 01:54:06AM +0300, Athanasios wrote:

> 1) Autos o Rikoudis einai anwrimos, komple3ikos kai genika ais8anetai mia
> anagkh gia epidei3h.

Κόιταξε φίλε μου, το να έχεις μια τάδε άποψη για τον εν λόγω είναι
αναφαίρετο δικαίωμά σου μέχρι να αρχίσεις να χαρακτηρίζεις, από κει και πέρα
αφού έχεις φτάσει σε σημείο να προσβάλλεις, τα δικαιώματά σου τελειώνουν:-)

> 2) Osoi ton yperaspizontai ais8anontai oti pairnoun kapoia a3ia, afou exoun
> peistei oti o Rikoudis einai "kapoios".

Και σε τελική ανάλυση τι σε νοιάζει εσένα; Μήπως είσαι ο Ρομπέν των δασών ή
ο Ζούπερμαν;

> kata3iwnetai milwntas apotoma kai e3ypnakistika stous neous. Pantws, kamia
                                                        ^^^^^
Ειλικρινά αυτό εκνεύριζε κι εμένα, αλλά τελικά είδα ότι και ήταν μεμονωμένα
περιστατικά και ότι σε κάποιο βαθμό ήταν δικαιολογημένα :
[1] αν ο νέος δεν ξεστραβώνεται να κοιτάξει τα αρχεία της λίστας (και κατά
    προτίμηση και μια βόλτα στην google:-)
[2] αν ο νέος, είναι νέος αλλά το παίζει γνώστης (luser), ε τότε το ζητάει ο
    οργανισμός του το δούλεμα.

> Parakolou8w apo kairo se kairo thn kinhsh sth lista, akouw kai tis
> empeiries/diapistwseis filwn pou perasan, eidan kai efygan apogohteymenoi.

Λοιπόν αγαπητέ για να μην μας ζαλίζεις (και γεμίζει το mbox μου με αηδίες)
γράψου στο hellug και κατέθεσε εκεί τις προτάσεις σου και εντέλει αν δεν
γουστάρεις τον Ρικούδη στείλτου mail, εμείς τι φταίμε;

> Magkes dior8w8eite, den einai symperifora Linuxadwn ayth!

Mu! Γιατί από πότε υπάρχει ISO συμπεριφορά λινουξάδων;

Δ.