Geloiothtes!

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Tue Jul 17 17:11:01 EEST 2001

On Tuesday 17 July 2001 21:50, Athanasios Papadopoulos wrote:

> Poios einai autos o KARAGIOZHS o "Rikoudis";

Εσύ ποιός είσαι που ρωτάς ποιοί είναι οι άλλοι ??

> Giati kanei synexws ton
> e3ypno;

Εσύ τώρα γιατί κάνεις χαζές ερωτήσεις ?
Αλήθεια, περιμένεις απάντηση σε αυτήν την ερώτηση ?

> Giati den exei petaxtei e3w apo th lista me tis klwtsies;

κοίτα, δεν πιστεύω στην αλόγιστη βία. προτιμώ άλλες μεθόδους.

> Mhpws o listman kanei ejaireseis sthn efarmogh ths politikhs;

Ναι! ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κάνω. όλοι το ξέρουν πως χρηματίζομαι για να κάνω τα
στραβά μάτια!! :)

καμιά φορά κάνω forward και spam στις λίστες άμα δεν έχω να πληρώσω τα
έξοδά μου.

--
Ακούω την προσφορά σας, λοιπόν ...