mandrake-suse H red hat

Nikos Ladis nikosladis at yifan.net
Tue Jul 17 15:07:01 EEST 2001

Στις Τρι 17 Ιουλ 2001 14:17, γράψατε:
> kalispera se olous (deytero erotima gia simera)
> enas arxarios epise ton admin toy panepistimou na valoume sto ertgastirio
> mas (to kenourio) linux sti mytilini.....................
> telospanton as mpw sto psito!!
> den xeroume pia ekdosi na protimisoume metaxi mandrake suse & redhat
> eimaste kai oi dio arxarioi oso anafora to linux ....(alla orexatoi gia na
> to mathoume kai na to stirixoume me opiodiopote tropo).
>
> !!!!!!!!!!!!!!!!!
> y.g.opws anafera kai pio panw ta mixanakia einai xiliaria me 256 ram (an
> voithaei)

Kalispera,

               Nomizo oti san erotisi lamvanei mia apantisi tou stil : Peri
orekseos oudeis logos.
Ola linux einai. Tora ean thelete kati pio sigekrimeno tote eksartatai pros
ta pou tha einai prosanatolismeno to ergastiri sas.. Networking klp klp
Pantos ENTELOS PROSOPIKI mou gnomi einai oti an to thelete gia didaktikous
logous tote to redhat kanei kali douleia alla kai to SuSE pou to doulevo
hronia kalo einai me polla ergaleia kai programmata.

To Mandrake to opoio eshatos evala peiramatika mou fanike ekseretika
aftomatopoiimeno kai me ksenise tha elega, alla gia esas kalista mporei na
einai teleio.

Filika
Nikos Ladis