LogFormat and domain names

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Tue Jul 17 13:18:00 EEST 2001

On Tue, 17 Jul 2001 09:38:20 +0100

> 8a mporouse autos pou 3ekinhse to thread na mas pei gia posa peripou hits
> ana mera milame?
>
> Giati exw thn entupwsh pws de milame pia gia ta apeira hits kai to na milame
> gia caching kai diafores alles istories gia to DNS den exei kai idiaitero
> nohma.

Giorgo, an ipo8esoume oti to thread to eidan 50 atoma, kai apofasisan na to kanoun, ti ginetai? tote apoktaei noima.

an kai eimai sigouros oti de xreiazete, para8eto to komati tou *ergostasiakou* httd.conf

# The default is off because it'd be overall better for the net if people
# had to knowingly turn this feature on, since enabling it means that
# each client request will result in AT LEAST one lookup request to the
# nameserver.

den eipa oti to webalizer einai panakeia, an to kaloskefteis mallon den tou prosferei akrivos afto pou 8elei, alla sigoura mporei na ta kanei batched ola resolve, kai na exei
a. ligoteri kinisi sto diktio tou
b. kalitero xrono apokrisis
c. ligotero overhead.
d. ligotero forto stous nameservers (tous dikous tou kai tou diktiou genikotera)

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr