Problhma me roaming profiles (Samba 2.2.1a + Win2K)

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Jul 15 21:16:00 EEST 2001

Padies kalhspera,
dokimaza na kanw kapoia windows 2000 professional na kanoyn login se ena PDC Samba 2.2.1a
Ola kala, ta account twn mhxanwn ftiaxthkan (kata to HOWTO), kai ontws
doyleyoyn swsta (i.e den bainei kapoios me lathos password)
Twra, prospathw na kanw kai roaming (roving) profiles wste an kapoios
kanei login se allo mhxanhma na ferei kai ta arxeia toy sto allo
mhxanhma..
Eis mathn omws..

Na ti moy leei to log poy antistoixei sthn win2k mhxanh
(log.onoma_mhxanhmatos) se log level = 3

[2001/07/15 20:11:00, 1] smbd/service.c:make_connection(606)
  pc-station-28 (192.168.100.28) connect to service Profiles as user xxx (uid=xxx, gid=5
06) (pid 2458)
[2001/07/15 20:11:00, 2] smbd/open.c:open_directory(1037) open_directory: failing create on read-only share

To endiaferon einai pws to directory sto opoio dinw ta profiles exei
permisions 777

ekana diafores ma'i'moydies opws na dhmioyrghsw me to xeri to directory
'h na kanw guest readable to dir twn profiles poy tha perimene na dei o client

Apo settings sto smb.conf exw

# Where to store roaming profiles for WinNT and Win2k
#        %L substitutes for this servers netbios name, %U is username
#        You must uncomment the [Profiles] share below
   logon path = \\%L\Profiles\%U

kai

# Un-comment the following to provide a specific roving profile share
# the default is to use the user's home directory
[Profiles]
#    path = /var/lib/samba/profiles
    path = /home/profiles
    #browseable = no
    browseable = yes
    guest ok = yes

Kamia kalh idea kaneis gia to pws tha doylepsei?

An boithaei, Mandrake 8.0 me rpm anabathmiseis..

Eyxaristw,

Spiros D. Bolis