C++ in Linux

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat Jul 14 03:37:01 EEST 2001

On 13 Jul 2001, Giorgos Keramidas wrote:

> Steve Stavropoulos <steve at math.upatras.gr> writes:
>
> > Parakalw na mhn dinete megalh shmasia sta dyo email pou einai included
> > edw, prokeitai gia atoma ta opoia den mporoun na doun to ena kai monadiko
> > alh8ino fws, VIM
>
> 	C-x b *scratch* RET
> 	(setq nnml-split-methods
> 	      (cons '("/dev/null" "From[: ].*steve at math.upatras.gr")
> 		     nnml-split-methods))
> 	M-C-x
> 	C-x k RET

Pfah.

Ed Is The Standard Editor.  -- Unix online manual, 1971.

http://www.gnu.org/fun/jokes/ed.msg.html

Alexios

(pou xrhsimopoiei [analoga me thn periptwsh kai to leitourgiko] *vi*,
*emacs, joe, perl [1], dd [1], sed, EDLIN.COM, Q, BOXER kai thymatai akoma
ton "editor" tou P-System. Kai ed. -- flames ston kalo mou filo, ton kyrio
/dev/null)

[1] To giati ta sygkekrimena programmata einai/mporoun na xrhsimopoiithoun
ws editors afhnetai ws askhsh ston anagnwsth)