C++ in Linux

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Jul 13 00:27:01 EEST 2001

On Thu, Jul 12, 2001 at 08:15:02PM -0400, Adrianos Papamarkou
 <adrianos at flashmail.com> was rumoured to have said:

> ???? ??? 12 ???? 2001 05:25, ?/? Christos Lavranos ??????:
> > Kalhmera paidia!
> >
> > Mhpws tha mporousate na me plhroforhsete pws mporw na
> > grapsw ena programma se C mesw Linux kai pws meta
> > mporw na to kanw Compile..Xerw p.x oti me gcc kaneis
> > compile kai oti to vim yposthrizei glwsses programmatismou!!Eyxaristw
>
> Gia tuflosourtes:
> xwpe (console kai X) **

emacs

> motor (console)        **

emacs

> Gia editors:
> To kwrite tou (KDE)
> To kate tou (KDE 2.2.0)
> o editor tou mc (console)

emacs :)

> Gia compile

M-x compile kai meta C-x backquote 'h middle-click panw sta la8h poy bgazei
o gcc (oxi, den ta dior8wnei akoma, phgainei mono sthn antistoixh grammh toy
source file).

> man gcc
> man make
> man gdb

M-x man RET command

BTW o emacs exei kai ena poly boliko mode gia ton gdb (opws kai gia o,ti
allo yparxei :)

Rgds,
/-sb.

--