C++ in Linux

root hwlab at cs.teiher.gr
Thu Jul 12 15:17:01 EEST 2001

Christos Lavranos wrote:

> Kalhmera paidia!
>
> Mhpws tha mporousate na me plhroforhsete pws mporw na
> grapsw ena programma se C mesw Linux kai pws meta
> mporw na to kanw Compile..Xerw p.x oti me gcc kaneis
> compile kai oti to vim yposthrizei glwsses programmatismou!!Eyxaristw

1. Isos tha eprepe na pareis kanena vivlio. To preivalon ergasias tis
GNU exei polla perisotera apo merikus compiles. Rikse mia matia sta
manuals kai sta infos.
2. To vi einai editor. Diladi xrisimopoieite gia na grapsei to keimeno
tu programmatos to opoio mporei na einai kai C/C++ alla kai otidipote
allo. Apla oi editors sinithos exun eidikes leiturgies gia diafores
glosses programatismu. O vi den einai o monos iparxun poloi aloi editors
gia na vreis auton pou su tairiazei kalitera.
3.  An psaxnei IDE perivalon iparxun pali arketa. To KDE erxete me ena
kalo to kdevelop.
4.  To gcc kanei compile. Aloste einai compiler. Ayto kanun oi compilers
palia, auto kanun tora kai malon ayto tha sinexisun na kanun kai sto
mellon.

Epi tu prakteu:
% vi  myprog.cc
% make myprog    %--->  Diladi tha kanei gcc myprog.cc - o myprog
% ./myprog
% echo "Simple Dr Watson"

Giannis