.htpasswd

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jul 11 01:29:49 EEST 2001

"George Barbounis" <barbounis at yahoo.com> writes:

> Loipon tipota den egine...pame apo thn arxh.
> 1. exw apache /1.3.14
> 2. px thelo na kleidoso to folder /opt/www/html
> 3. topothethsa mesa se auto to folder to arxeio
> .htaccess pou exei ws e3hs:
> AuthName george
> AthType Basic

  ^^^ kane auto AuthType

> AuthUserFile /opt/www/html/.htpasswd
> reuquire valid-user
> 4. eftia3a kai to arxeio .htpasswd pou exei ws e3eis:
> giorgos:5j5k8k4dfg
> kai to pothethsa kai ayto sto idio folder
> /opt/www/html
> Alla wpos proegrapsa TIPOTA mpenw kanonika den
> klidothike tipota=20
> 5.mipos prepie na piraksw kati sto http.conf? h kati
> allo?
> eyxaristo

Nai prepei.
Gi auto sou esteila to prohgoumeno mail me to arthro.

Kapou mesa sto default httpd.conf pou exei to apache leei:

    <Directory />
    # Can be "All", or any combination of "Options", "FileInfo",
    # "AuthConfig", and "Limit"
    AllowOverride None
    </Directory>

To None allaje to se AuthConfig.  Alliws to .htaccess den to koitazei kan to
Apache sou.

-giorgos