Slackware 8.0

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Mon Jul 9 14:59:35 EEST 2001

On Mon, Jul 09, 2001 at 12:01:16PM +0300, Ghost Dog wrote:

> Katarxin kalo kalokairi se olous ;-)
> Me aformh ola afta ta epainetika sxolia pou exoun akoustei gia to
> slackware ton teleftaio kairo 8a h8ela na rwthsw apo pou borei na to
> promh8eftei kaneis.Tsekara apo Papaswthriou meria alla den ipirxe

Εχω την εντύπωση ότι αφού κυκλοφόρησε πριν μία βδομάδα θα πρέπει να
περιμένεις λιγάκι ακόμα, αν και έχω καιρό να πάω στον Παπασωτηρίου [1] και
στο Πλαίσιο [2] για να δω τι γίνεται, μπορείς όμως να πας στο
<URL:http://www.slackware.com> και να κατεβάσεις το image του 8.0 και να το
κάψεις σε ένα cd [3]

Δ.

[1] Από τότε που μου είπαν ότι το linux δεν είναι στη μόδα
[2] Από τότε που προσπαθούσαν να με πείσουν ότι το ATX κουτί μου έχει
τροφοδοσία 150W
[3] Δεν συνίσταται για PSTN συνδέσεις, θα σου πρότεινα να πας σε ένα
internet caffe όπου έχουν και cd recorder για να κάνεις την δουλειά σου.