2nd Hellenic Conference on Artificial Intelligence (SETN-02) - Call for Papers

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sun Jul 8 23:10:02 EEST 2001

On Sun, 8 Jul 2001, Giorgos Keramidas wrote:

> From: Steve Stavropoulos <steve at math.upatras.gr>
> Subject: Re: 2nd Hellenic Conference on Artificial Intelligence (SETN-02) - Call for Papers
> Date: Sun, Jul 08, 2001 at 07:01:29PM +0300

> Parolo pou mporei na theorithei spam mail, den eimai sigouros an
> prepei na tous 'briseis'.  Stin linux-greek-users listes yparxei
> aujhmenh sugkentrosh proswpwn apo akadhmaikous xorous, kai kapoion
> isos na ton endiaferei to thema.

Mporei na endiaferei kapoious apo edw, alla den einai ayth h lista pou 8a
perimenan aytoi oi kapoioi na paroun ayto to mail. Ena mail pou endiaferei
proswma apo akadhmaikous xwrous 8a prepei na stalei stous akadhmaikous
aytous xwrous kai apo ekei na to laboun. Einai ASXETO me th lista opws kai
na to dei kaneis.
 Epishs 8a h8ela poly na dw kapoion pou meta apo ena tetoio mail twn 800kb
8a eblepe sobara ayto pou lene sto email.

> Mia pio diplomatikh apanthsh, opws:
>
>     Tha sas parakalousa se epomena mail sas na min stelnete terastia
>     attachment se auth mailing list.  Se aythn einai grammenos polus
>     kosmos kai dhmiourgeite terastio traffic stelnontas toso megala
>     minimata.  Protimhste na balete tin anakoinosi sas kapou sto Web
>     kai na kanete post sth lista to URL pou mporei opoios endiaferetai
>     na thn brei.

Kai egw ayta tous eipa (+ to oti einai asxeth h lista me to 8ema tous),
alla hmoun poly ekneyrismenos gia na tous ta pw eygenika.