Greek Fonts in console under Slack 8.0

Dimitris Tzemos djemos at yahoo.com
Sun Jul 8 12:23:01 EEST 2001

On Sun, 8 Jul 2001 11:29:26 +0300
Manolis Tzanidakis <mtzanidakis at yahoo.com> wrote:

> Καλημέρα σε όλους,
> έχω δοκιμάσει όλα τα greek fonts του Slackware 8.0 για την κονσόλα (με το
> fontconfig) αλλά ελληνικά δε μπορώ να δω. Θα εμφανίσει κενά ή "παπάκια".
> Εννοείται ότι το σύστημα είναι σωστά σεταρισμένο για ελληνικά και φορτώνει
> κανονικά τα ελληνικά locales. Καμμιά ιδέα κανείς (εκτός του chcp script...)?
>
> Φιλικά,
> Μανώλης

Στο /etc/profile τη γραμμή που λέει export LANG=LC_ALL , την αλλάζεις σε export LANG=el_GR
και στο τέλος να δηλώσεις  echo -e "\033(K"
οπότε με alt_shift γράφεις ελληνικά.

Υπενθυμίζω ότι πρέπει να εγκαταστήσεις το πακέτο glocale.tgz
Και να δηλώσεις ελληνική γραμματοσειρά την iso07.f16
Προχτές το εγκατέστησα σε ένα μικρό δίσκο 1.2 χωρίς kde και gnome. Ολα δούλεψαν πολύ καλά , μόνο που
για να σετάρω τη κάρτα στα χ έπρεπε να κατεβάσω απο το slackware 7.1 to xset.tgz,s3.tgz klp που δεν υπάρχει στο slackware 8.0
Sto xset υπάρχει το XF86setup , γιατί με το ΧF86config δεν γινόταν τίποτα.
Επίσης σέταρα τη κάρτα  ήχου και  ενω έπεζε ολα τα au,wav και μουσικά cd,  μου έκανε προβλήματα στα mp3.Επαιζε με διακοπές . Δηλαδή ουσιαστικά δεν μπορείς να ακούσεις το τραγούδι.
Αυτό δεν μπόρεσα να το λύσω. Εχω μια sound blaster 16

Φιλικά Δημήτρης Τζέμος

--
Dimitris Tzemos
djemos at yahoo.com