Περι Swap

Ant. Kokkonos anxe at x-treme.gr
Thu Jul 5 13:32:00 EEST 2001

Στο σύστημά μου που έχει 128MB RAM έχω ορίσει swap 243MB όσο δηλαδή
προτείνεται την ώρα της εγκατ'αστασης.
Παρατηρώ μέσω του xosview ότι μετά από λίγη χρήση των Χ Windows (kde 2.1.1)
το swap χρησιμοποιείται μέχρι και του μεγέθους των 50MB!!!, o δίσκος
δουλεύει συνεχώς και το σύστημα είναι τρομερά δυσκίνητο. Μιλάμε για τη
διανομή Linux-mandrake 8.0RC1.
To αναφέρω ως αξιοσημείωτο γιατί το ίδιο ακριβώς μηχάνημα με την διανομή
Linux-mandrake 7.2 ή την suse 7.0 & 7.1 δούλευε άψογα, τρομερά γρήγορα και
το swap δεν ήταν σχεδόν ποτέ πάνω από 1-2 ΜΒ.
Υπάρχει εξήγηση;
Ευχαριστώ
Αντ. Κοκκονός