Mnimi

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Thu Jul 5 11:37:01 EEST 2001

> From: "ASP" <mirroras at yahoo.gr>
> Newsgroups: local.linux.greek.users
> Subject: Mnimi

> Otan eimai sta X kai exw anoijei 2 pragmata diL ena terminal kai to
Kpackage
> h mnimi fortwnei agria..dil ftanei sta 243MB
> otan anoigw epipleon kai ton kdevelop 1.4.1 xrisimopoiei olin sxedon tin
RAM
> akomi kai 4MB apo to swap.

Pos akrivos to metras auto? Sto Linux iparxei i logiki i mnimi RAM na min
kathete alla na einai sinexos gemati kanontas dinamiko cache tou disku. Gia
to logo auto kai prepei na kaneis unmount mia siskeyi. An tora den
paratireis entoni kinisi tu disku tote ayto simainei oti olla eine ok, kai
an olla eine ok den nomizo oti tha eprepe na anisixeis.

> Anti8eta, otan eimai sta 2000 exw anoijei SQL SERVER2000, kai 1002alla
> pragmata kai exei fortwsei ta 200MB
> giati?

Tora auto edo giati to eipes ?

Giannis