NetWork traffic

Be Wize! stratigos at phreaker.net
Wed Jul 4 18:13:01 EEST 2001

    Apo ola ta tools pou dokimases, gnomi mou, to ntop einai auto pou
xreiazese.Gia na blepeis tin kinisi tou kathe Host pou theleis. Apla thelei
na koitakseis ligo kalitera to configuration.
    Oson afora gia to bandwidth pou theleis na elexgeis, ston 2.4.x kernel,
se kapoio simeio, leei gia Traffic Shaper. Diavase to HELP pou exei gia auto
to module, kai grafei ekei mesa apo poio url tha breis to shaper.c
programma. Ftiakse apla to module diladi, bres kai to programa pou thelei,
kai tha eisai arxontas. Me auto omos, to kako einai oti elegxeis mono to
outbound traffic kai oxi kai to inbound. An omos pas sto
http://freshmeat.net kai baleis gia search query "traffic shaper" tote tha
breis kai ena shaper pou elegxeis kai ta inbound/outbound gia kathe host pou
esi diloneis. Einai poli easy pantos kai poli kali fasi na elegxeis kai to
inbound traffic pantos.

"Pavlos Parissis" <p_pavlos at otenet.gr> wrote in message
news:mailman.994192684.14547.linux-greek-users at lists.hellug.gr...
> Geia sas,
> Tis teleftaies meres prospathw na vrw ena kalo software gia network
traffic monitor alla den vriskw.

> Thelw na exw me ena tropo ta posa Kbytes/Sec kathe host pisw apo ton
gateway travai apo ton internet
> kai dioxnei se afto.
> Me liga logia thelw na kserw an sec posa kbytes apo to sinoliko mou
bandwidth mesw ths 64ISDN line
> pu exw katanalwnei o kathe host.
> Dokimasa ta:
> mrtg
> netsaint
> ntop
> statnet
> kai mono to ntop edeixne kati,nai men kbytes/sec alla kai se afta
simperhlamvane kai thn kinish sto
> local network.
> To mono pou mporousa na kserw htan ana protokollo posa sinolika kbytes
exei katevasei 'h exei sthlei
> meso tou protokolou aftu.
> Prospathisa na tou dwsw na vlepei mono kiniseis apo to local net sto
internet kai ntoumpalin mesw to