Den mporw na dw ta files twn windows apo linux

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Jul 4 05:08:01 EEST 2001

On Tue, 3 Jul 2001, DarKnesS wrote:

> Exw linux ston idio sklhro me windows 2000 pro kai apo linux den mporw na
> dw ta win, otan eixa winme ta evlepe kanonika twra omws tpt.... Yparxei
> problem epidei ta win den einai se FAT32? Mporw me kapio tropo na ta dw?
> Opios xerei as pei kati.
>
> Euxaristw ek twn proterwn!

Efoson to partition sou einai NTFS[0], prepei na exeis yposthri3h gia NTFS
ston pyrhna (eite builtin eite san module). Exe yp'opsin sou oti to NTFS
support tou linux einai *experimental*, kai einai ousiastika read-only.
Mono ean to 8es para poly 8a sou proeteina na to dokimaseis.

Tassos

[0] ka8'oti win2k

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

When you design user interfaces, it's a good idea to keep two principles in mind:
1.Users don't have the manual, and if they did, they wouldn't read it.
2.In fact, users can't read anything, and if they could, they wouldn't want to.