Slackware 8.0 released!

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Jul 3 14:09:01 EEST 2001

On Mon, 2 Jul 2001, Michail Dimitris wrote:

[...]

> Organismoi opws h Openwall pou bgazoun kata kairous patches gia
> ton linux kernel me skopo thn asfaleia, dhlwnoun pws den uposthrizoun
> ton 2.4.x mexri na ftasei toulaxiston se ekdosh > 2.4.10.

  Syggnwmh pou eimai toso kaxypoptos [1], alla ti akribws problepetai na
exei diorthwthei ston 2.4.10 pou den exei diorthwthei twra; Mou fainetai
ligo /ad hoc/ kai afthaireto to ".10". Dhladh o .9 tha einai astathis, alla
o .10 den tha einai. Xm. Fuzzy numbers anyone?

> O kernel 2.4.5 se kamia periptwsh den 8ewreitai stable.

  Gia ti times tou "stable"; :-)

> Apla to slack opws kai to debian, einai gnwsta kuriws gia thn
> statherothta tous, pou ta kanei idanika na trexoun ws servers.

  Pragmati! Alla:

$ ssh root at hecate
[...]
# uptime
 11:57:18 up 34 days,  1:59,  3 users,  load average: 0.06, 0.10, 0.08
# uname -r
2.4.4
# grep -q Debian /etc/motd && echo Sure, it runs Debian
Sure, it runs Debian

  34 meres uptime den einai deigma ths ystaths statherothtas [2], alla den
einai kai frikta astathes.

  H evlogh erwthsh einai: symfwna me ta legomena sou, to Linux 2.4.5 den
thewreitai se kammia periptwsh stable, enw to Debian leitourgei se
mission-critical server periballonta me exairetikh statherothta. Ti apo ta
dyo efthynetai gia th statherothta ths Ekaths; :-)

  Plhroforiaka, h Ekath trexei 2.4.4 epeidh thelw netfilter, oxi epeidh exw
3D kartes, USB [3] kai diafanh plhktrologia [4].

> Kai
> gia ena server den einai anagkaia h upar3h XFree86, 3d cards,
> Qt 2.3, usb, ...

  Einai omws (polles fores) aparaithth h yparksh netfilter kai diaforwn
allwn kolpwn pou kanoun oi 2.4 kernels.

A.

[1] Otan eisai security consultant, afta symbainoun.
[2] Scheduled maintenance: katharisma, apegkatastash kammenou ISA modem,
    egkatastash neas kartas diktyou, egkatastash cable modem.
[3] *EXEI* USB, alla einai kai axrhsimopoihto.
[4] Turbo-X mhxaniko plhktrologio 102 plhktrwn. Plaisio, 1993.