Dial up server help

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Jul 3 13:57:01 EEST 2001

On Tue, Jun 20, 2000 at 01:47:16PM +0300, Tsagatakis Giannis wrote:

> H kaliteri lisi eine, katra tin gnomi mu, Radius pano se mia vasi dedomenon
> p.x. MySQL me replication. Stin periptosi ayti koitas poly to avaiability
> kathos kai tin eukolia tis diaxeirisis apo to help desk xvris na mplekeis me
> arxeia keimenu.

Kata th dikia mou apopsh den xreiazetai na mplextei opoioudhpote eidous
bash dedomenwn (mazi me ena akomh point of failure). Kai ena aplo hashed
directory structure me plaintext files mia xara 8a thn kanei th douleia.

To problhma epikentrwnetai sthn pepoi8hsh pollwn ellhnikwn ISPs pws einai
adianohto na exeis parapanw apo ena servers gia thn idia douleia.[0]

H le3h resilience den uparxei sto le3iko pollwn apo autous.

[0] TI?!?!?! DEYTERO SERVER GIA THN IDIA DOYLEIA?!?! EXOYME LEFTA GIA PETAMA
    NOMIZEIS?!?! (ma an crasharei o server menoume me to p sto x kurie
	dieu8unta...) AMA CRASHAREI O SERVER 8A DOYME TI 8A KANOYME!!! SIGA MHN
	3ODEYOYME LEFTA GIA ENA "AN"!!!!

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]