defragment

Dimitris Zilaskos dzila at egnatia.ee.auth.gr
Mon Jul 2 21:30:01 EEST 2001

> filesystems pou xrhsimopoiei to linux den xreiazontai defragmentation.
 Yparxoune polla systhmata poy gia ton x y logo exoune kai partitions
me fat  filesystems. Se afth th periptwsh mallon xreiazetai ena defragmentation
tool. Fadazomai oti afto 8a afora thn sydriptikh pleiopshfia twn oikiakwn
xrhstwn.

>Kai ta
> unices den exoun problhmata me viruses.

 ta unixes opws opoidhpote leitoyrgiko exoune problhma me kwdika poy
ekteleitai xwris na exei elegx8ei . To mege8os toy problhmatos e3artatai
apo ta pronomoia me ta opoia ekteleitai aftos o kwdikas

--

 Dimitris