Linux instead of DOS/Windows Clients ?

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at tzanidakis.gr
Mon Jul 2 12:42:01 EEST 2001

Γεια σε όλους,
είχα στείλει πριν λίγες μέρες ένα post για ρύθμιση του dosemu. Τελικά είδα
τις sambες μου και ψιλοέτρεξα τα προγράμματα μου με κινέζικα αντι ελληνικών.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει καταφέρει κανείς να χρησιμοποιήσει
Linux με dosemu για λογιστικές εφαρμογές dos, εντυπώσεις κτλ. για να δω αν
θα εγκαταλείψω αυτή τη λύση και θα τα χώσω στη M$ ή αν έχει νόημα να γίνουν
και τα τερματικά μας Linux powered.

Υ.Γ. : Πιστεύω ότι γενικά ενδιαφέρει τη λίστα μια τέτοια εφαρμογή καθώς στην
Ελλάδα τα dos-based λογιστήρια ζουν και βασιλεύουν και έχει σχέση και το
linux & goverment (λέγε με κωλό-TAXIS, εφορεία κτλ.) που έστειλε ο Γ.
Θεοδώσσης.

Φιλικά,
Μανώλης