Microkernel architecture information?

Claudio Bandaloukas rdfm at libero.it
Wed Jan 31 11:25:01 EET 2001

On 23:11, martedì 30 gennaio 2001, The Reverant wrote:
> Des to "Modern Operating Systems" tou Andrew J.
> Taneunbaum. Eksairetiko biblio apo kathe apopsi.
kai meta kane ena search sto deja-news katw apo to comp.os.linux.a--kati--
gia Tanenbaum kai Linus
Eixan mia mikrh diatribh giati o Tanenbaum elege oti ta mikrokernel OS einai
kalutera enw o Linus me ari0mous kai apodei3eis sto xeri tou edei3e oti den
einai etsi (ena microkernel OS 0a einai PANTA pio argo apo ena moonolithic OS
upo ton idio ba0mo beltistopoihshs) mou fainetai oti i diplwmatikh tou itan
panw se auto...
Basika o T. tou epri3e ta ar***a legontas oti to Linux sucks (ierosulia!)
giati einai monolithic! Ennoeitai oti efage th lailapa (Minix sucks even
worse! Assh....le klp!)

Ciao!