Mailers (was Re: StarOffice 52 kai mailbox size)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Jan 30 12:38:01 EET 2001

>   Μόλις τον κατέβασα και τον δοκίμασα στα γρήγορα αυτόν τον sylpheed
> (apt-get install κανείς ;-) ). Άργησα να καταλάβω το ότι δουλεύει με MH
> (έτσι που μπλέχτηκε κάπου το sig σου ανάμεσα), και αφού τον άνοιξα κατάλαβα
> ότι δουλεύει _μόνο_ με MH. Δεν ξέρω γιατί κάποιους μπορεί να τους βολεύει
> αυτό, αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ χάλια. Και έχοντας συνηθίσει να έχω
> επιλογές (ο mutt υποστηρίζει Mailbox, MMDF, MH και Maildir), ε, μου
> κακοφάνηκε κάπως...
>
> --
> Vasilis Vasaitis
> vvas at hal.csd.auth.gr

Συγνώμμη για το μπέρδεμα με το sig. Κι εγώ τώρα το είδα, αλλιώς θα σας ενημέρωνα :(
Πράγματι είναι κακό να έχει μόνο MH. Αλλά εμένα δεν με πειράζει γιατί το
MH είναι κατά τη γνώμη μου το καλύτερο format για mails :)
Είναι ευέλικτο, δεν παθαίνουν ποτέ corrupt τα mails σου, είναι εύκολο στο ψάξιμο, και μετατρέπεται εύκολα σε mbox.
Ε, κάτι είναι κι αυτό :)
Πάντως, μόλις είδα ότι βγήκε η 4.60

--
Michalis Kabrianis