Mailers (was Re: StarOffice 52 kai mailbox size)

Michalis Kabrianis M.Kabrianis at asyk.ase.gr
Mon Jan 29 13:46:01 EET 2001

> Alla mia kai to theteis etsi, as alaksw header,
> kai as anoiksw ena allo thread, giati me endiaferei :

Ok, ki egw mesa.

> Mia Kyriaki eipa "nisafi to xfmail, as dw ti exei bgei stin piatsa"
> kai ena apo ayta pou katebasa htane kai to  sylpheed.
> Omologoumenws, htane apo ta poio aksiopreph apo ayta pou
> dokimasa (sta perisotera leipane basika pragmata,
> akomi oute Ellinika den mporousa na dw/grapsw)
> Alla den thimamai poia option tou xfmail den mou edine
> pou htane basiki gia emena (nomizw na alazw epitopou to From ?)

Sobaro problima, ki emena me enoxlouse.
Alla to diorthwsane stin 4.5x seira. To 4.52 (latest) to kanei). Paliotera den kserw.

> Kai episis den eixe nomizw tin dynatotita na kanei ayto pou DEN
> kanei kai to xfmail : na se proidopoiei prin steilei DSN
> Xwris na eimai sigouros oti auta einai, prpei na to eleksw
> apo to home machine.

Xmmm, tha to tsekarw ki ayto.

> Den tha elega oxi gia kapoies kales gnomes epi tou thematos, gia
> proswpiki xrisi.

Nai, nai gnwmes antallasoume :)
To XFmail einai apo tous kalyterous mailers pou exw dei. Alla exei kapoia bugs pou den ta diorthwnoun
oi m*&^*, pou sou spaei ta oumpala telika.
Etsi epsaxna kairo gia ena mailer me toulaxiston monterno look (an mi ti allo) kai na xrisimopoiei to MH format
gia ta mails (ksereis, kathe mail se ena arxeio mono tou)
Kai ola osa ebriska thelane i to gnome i to KDE. Gia onoma tou theou!!! bloatware oso den pairnei.
Etsi dokimasa to sylpheed kai entypwsiastika.