StarOffice 52 kai mailbox size

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Jan 26 18:05:02 EET 2001

On Fri, 26 Jan 2001, I.Ioannou wrote:

> Exei kaneis kamia idea giati to arxeio pou antistoixei
> sto pop3 inbox, kai ayto tou outbox tou StarOffice 5.2,
> exoun tin kaki sinithia na megalwnoun synexws, asxetws
> an exw sbysei olla ta mails, akomi kai apo to trashcan ?
> Exw kataliksei me ena inbox 42MB kai ena outbox 39MB !!
> Yparxei tropos na ta mikrinw ?
>
> TIA
> I.Ioannou

Klassikh periptwsh 'Keep mails on server' se pop. Giayto exw sta dika mou
mhxanhmata mono imap-ssl....
<LART target=self>ouch!</LART>
Twra pou to diabazw 3ana to mail sou, mhpws exei kati antoistoixo tou
'compact mail folders now'? (sorry, paei kairos pou ediw3a to
staroffice...)

HTH,
Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self