Partition Resize & erwthsh gia enan HP Omnibook XE2-DC

Ghost Dog ghostdog at ath.forthnet.gr
Thu Jan 25 15:07:01 EET 2001

An 8es na meiwseis to mege8os tou partition tou linux boreis na to kaneis
kai mesa apo ta Windowz me to programma Partition Magic.An 8es parapanw
plhrofories gia to programma steile mou e-mail.
Polles efxaristies se ola ta paidia gia thn ipar3h ths
sthlhs.Einai,toulaxiston gia mena h pio shmandikh phgh plhroforiwn.
An kata tyxh kapoios exei plhrofories gia swsto configure ths kartas hxou
ESS Maestro-3 kai tou modem ESS ES56CVM-PI Data Fax Voice Modem.Exw RedHat
7.0 (einai ta 2 stoixeia pou den leitourgoun ston ipologosti mou,enan HP
Omnibook XE2-DC) 8a me voithouse afandasta.(exw tsekarei thn diefthynsh
www.cs.utexas.edu/users/kharker/linux-laptop/ den anaferei tipota gia
modem.Leei apla oti h karta hxou den doulevei.To site omws auto mallon den
exei ananewthei edw kai kairo afou den exei kammia anafora gia to  XFree86
4.0.1).
Sas efxaristw poli gia ton xrono sas akoma ki an den ipar3ei apandhsh.
Liondos Aristotelhs.