8emata LDAP.

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Jan 24 12:18:02 EET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Christos Ricudis wrote:

> Hello Tassos!
>
>   On 24 Jan 01, Tassos Bassoukos wrote to All with subject "8emata LDAP.":
>
>  TB> Exei kaneis sas yp'opsin tou kapoio LDAP schema gia mail
>  TB> aliases[5]? Ayth th stigmh exw perasei sxedon ta panta
>  TB> sto LDAP[0], kai mou leipei mono ena replacement gia to
>  TB> /etc/aliases. Ena aplo URL ftanei, aplws den exw
>  TB> bgalei akrh apo to Google.
>
> Thn teleytaia [1] fora poy esthsa enan X-400 based mailer kapoy [2] [3] [4],
> 8ymamai oti ta mail aliases den apotelousan ksexwrista entities, alla htan
> aplws attributes mesa sto Person object template - nai, dhmiourgouses ena dummy
> person object gia ka8e alias LHS [5]. Dystyxws de mporw na sou pw perissotera
> giati h egkatastash ayth den yparxei pleon [6].

Kai kala kanei. To X.400 einai ... aperigrapto. Oxi, de xrhsimopoio X400,
oi xrhstes exoun sto pedio mail: mia aplh SMTP diey8ynsh.

> BTW, edw kai kana xrono pshnomai na kanw ena LDAP-based vhost server, exw
> grapsei hdh shmantika kommatia. Prepei kaaaaaaaapoia stigmh na brw xrono na to
> apoteleiwsw....

Ean mou dwseis to schema, ayth th periodo grafw ena (krathsou) GUI gia
complex objects sto LDAP me to opoio mporei o luser-admin pou 8a me
antikatasthsei na xrhsimopoiei to LDAP. Nai, apo NT erxetai o an8rwpos.
Oxi, einai poly geros gia na ma8ei vi. Telws pantws, ean 8a to kaneis
release/8a to poulhseis, mporw na sou ftia3w ena Gnome/Gtk+ GUI
gi'ayto....

> [1] Kai monadikh.
> [2] Oxi, den htan sexchange. Nai, se UNIX douleye.
> [3] OXI, den 8elete na ma8ete perissotera [4].
> [4] EILIKRINA de 8elete na ma8ete perissotera.

Ma giati, nomizeis oti eisai o monos me sadomazoxistikes taseis edw mesa?

> [5] Gross, I know.
> [6] NAI, me sexchange to antikatesthsan.

Na sou pw, de 3erw ti einai xeirotero...

Thanks,
Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self