Connect from Win2000 to Samba

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Jan 24 12:08:01 EET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Sagris Panagiotis wrote:

> Xwris na kserw Samba kai entelws pliroforiaka tha milisw apo tin pleyra twn
> 2000.
> To idio problima ypirxe kai me tous Server 2000 ( Server kai Advanced ) oti
> kapoios "x" xristis den ekan authentication se ena PC enw se ola t'alla
> ekane. To SP1 den to diorthose telika kai h Microsoft exei bgalei ena Patch
> gia auto, pou DEN kserw an diorthwnei kai ta Unix Service twn 2000.
> An breis pantws thn lusi kane ena post sthn lista h se prosopiko giati
> endiaferei.
>
> Panagiotis Sagris <psag at dhs.gr>

Epeidh parakoloudw tis samba mailing lists, isws na 8elete na katebase
to samba abo to CVS (tag SAMBA_2_2), ka8ws exoun brei lysh gia diafora
problhmata me ta Win2K...

Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self