Mail server problem

Thomas N. Stefanidis thomas at prometheas.gr
Wed Jan 24 03:01:51 EET 2001

> klassiki periptwsi. Bebaia to local-host-names prwti
> fora to blepw
> To arxeio einai auto pou dhlwnei to Fw mesa sto
> sendmail.cf, sinithws legetai sendmail.cw, kai prepei
> na periexei olla ta onomata gia ta opoia to mixanima
> einai mail server.

To local host den to exw oute kai egw..
to sendmail.cw einai adeio teleios..alla ta ypoloipa mail leitourgoun
kanonika...
Diladi exw kai alla mails ta opoia doulevoun mia xara...
Ta exw dilwmena sto relay-domains  kai sto virtusertable.
Alla den 3erw giati ta last domain pou evala mou kanei auta ta para3ena!

Kamia allh idea??