hard disk crash?

Nicholas Christopoulos wired_gr at yahoo.com
Tue Jan 23 02:36:01 EET 2001

"Kwsths" <math1890 at edu.uoc.gr> wrote in message
news:mailman.980178305.3768.linux-greek-users at hellug.gr...
> moy fainetai ligo api8ano na kanei to format kati.
> prwton giati den hmoyn sto linux kai den xrhsimopoiousa to
> sklhro me to ext2.
> kai deyteron ti sxesh mporei na  exei to format  me to spin-up down tou
diskou?

bad sectors... exei tetoio option to e2fsck. dokimase na ksekiniseis apo cd
kai na kaneis e2fsck sto disko me to problhma. (bres kai to flagaki pou
psaxnei gia bad-sectors apo to man).

Dyo fores pou eixa sta dika mou, kai 2-3 fores sto grafeio oi diskoi ta
eftysan teleivs mesa se merikous mhnes...