FW: Re: SOLVED (Re: DXR2)

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Tue Jan 23 02:10:01 EET 2001

To kanw forward kai stin lista, isws
endiaferei kai allous (an kai ligo synoptiko)

-----FW: Re: SOLVED (Re: DXR2)-----

On 22-Jan-01 Athanassios Protopapas wrote:
> Μήπως θα μπορούσες σε παρακαλώ να με κατευθύνεις για τη χρήση της
> κάρτας
> αυτής σε Linux;  Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου μια Dxr2 με PC-DVD
> Encore
> και δεν θα με πείραζε να έπαιζε το DVD χωρίς να χρειάζεται να γυρνάω
> στα
> Windows.  Ευχαριστώ!

Loipon, eite tin sindeeis me vga overlay
(vga->DXR2->monitor) pou se emena exei kaki eikona
eite sindeeis me TV (vga->monitor, DXR->(S-Video)->TV)

Perneis to programma apo to Creative Open Source page
http://opensource.creative.com/, diabazeis to README,
to kaneis compile
kai rithmizeis katalila to config file (klepse ta settings
apo to programma twn windows)
Meta exei 3 programmata , me poio endiaferon to dvdplay-wrapper.
Yparxei kai to gdvd (gnome front-end, to brika psaxnontas sto
www.google.com) alla emena den mou douleuei kala.

--------------End of forwarded message-------------------------

I.Ioannou <roryt at hol.gr>