vitrual screen

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Mon Jan 22 15:58:01 EET 2001

On Mon, 22 Jan 2001, SalotaS wrote:

> Re paidia, psaxnw na vrw poio file prepei na kanw edit gia na kataferw na
> ksekinisw X stin analish pou thelw xwris na exw kinoumeni othoni kai den
> mporw ! Any help
>
> Otan lew kinoumeni othoni enow oti mou dixnei ena meros tis kai analoga me
> to pou paw to podiki kinite kai authn

Pata CTRL-ALT-KP_PLUS / CTRL-ALT-KP_MINUS gia na alla3eis thn analysh.

> YG> Exw kanei edit to /etc/XFRee86, alla tipota !

Ti X exeis? 3.3.x h 4.0.x ?

Pantws ap'oti katalaba ayto pou ftaiei einai oti exeis ena mode px
   Modes  "1280x1024" "800x600" "640x480"
Me ayta ta modes, to desktop size 8a einai 1280x1024 ane3arthtws on-screen
analyshs. Epishs, gia logous asfaleias ta modes einai listed by
default apo to mikrotero pros to megalytero, enw to bolikotero einai to
antistrofo.

HTH,
Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self